zaterdag 25 mei 2013

Een nieuwe start !

Jaren geleden volgde ik naailessen, gewoon, ik wou met een vriendin iets doen, het maakte mij niet uit wat, zij ging de les kiezen!
Het zijn toen naailessen geworden!
Vier jaar lang zaten we samen te giechelen en te naaien, de knepen van het vak werden er geleerd!

Even verwaterde het naaien, kinderen kwamen op de eerste plaats, maar vorig jaar in juni pikte ik de draad weer op!
Door het leuke boek van Mme ZsaZsa en de vele media-aandacht, begon het bij mij weer serieus te kriebelen!

Een blog werd geboren en goedgekeurd, mijn 'kindje' is ondertussen 1 jaar geworden en het naaien kan ik geen dag laten, altijd zit ik met naaiprojecten in mijn hoofd, altijd ben ik op zoek naar het perfecte stofje....

Vanaf 1 juli gaat een nieuw deeltje van mijn droom in vervulling: ik start met workshops !! Woehoe !

Ik sta al een ganse tijd te popelen om anderen een leuke naainamiddag te bezorgen, een leerrijke namiddag vol verwennerijen !!

Wil jij ook graag starten met naaien, of je werk verder verfijnen? Willen je kinderen graag een eigen tasje/rokje/...  maken?
Kijk snel verder voor meer info !

Hopelijk tot binnenkort !


An

Geen opmerkingen:

Een reactie posten